Nowe pismo dla dzieci z kolekcją zabawnych kotków „Lost Kitties” trafiło do kiosków. To nowy tytuł w ofercie na rynku prasowym z portfolio Egmont Polska.

Miesięcznik zaprasza do wspólnej zabawy wszystkich fanów zwariowanego świata kotów znanego z bestsellerowej serii zabawek Lost Kitties. Każda strona magazynu to mnóstwo kocich figli, kocich ciekawostek i …kocich kłaczków. W całym piśmie jest zdecydowanie więcej kotów niż na słynnym przyjęciu imieninowym w sobotę. Z taką gromadą na łamach magazynu dzieci mogą liczyć na zadziorny humor, wesołe zadania, zagadki w łatki, grę memory, opowiadanie z pazurem, a przede wszystkim na dużą dawkę energii, emocji i zabawy. W pierwszym numerze rusza też Super Konkurs. Na wszystkich kocich fanów czekają rewelacyjne nagrody do zdobycia.

Do każdego wydania dołączane będą oryginalne, kolekcjonerskie figurki Lost Kitties – kotogumki do  składania i ścierania wraz z akcesoriami w prezencie. W pierwszym numerze na kolekcjonerów czeka kot Bonbon z trzema plażowymi akcesoriami, w kolejnych wydaniach m.in. Flush, Mr Mush. Unikalne figurki Lost Kitties złożą się na wyjątkową minikolekcję z zupełnie nowymi kotkami nieosiągalnymi do tej pory w sprzedaży regularnej. Cena pojedynczego egzemplarza wyniesie 12,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych w kanałach dziecięcych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.

 

 

FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA

Tytuł: „Lost Kitties”

Częstotliwość: miesięcznik

Premiera: 23. lipca 2019 r.

Grupa docelowa: 6+

Cena: 12,99 zł 

Redaktor naczelna: Jolanta Tomala

Liczba stron: 24+4

Licencjodawca: Hasbro