Nowe czasopismo na rynku prasowym stworzone z myślą o najmłodszych czytelnikach – „Fisher Price” zadebiutuje już 7 czerwca br. W całości obrazkowy magazyn inspiruje do samodzielnej zabawy i pierwszych kroków w nauce. Formułę miesięcznika przygotował zespół redaktorów wydawnictwa dla dzieci Egmont oraz zespół ekspertów z docenianej przez rodziców i specjalistów firmy Fisher-Price, światowego lidera zabawek i akcesoriów dziecięcych.

Magazyn „Fisher Price” to wyjątkowe pismo dla ciekawych świata maluchów. Każda strona została zaprojektowana tak, by rozwijać umiejętności dzieci już na wczesnym etapie życia. Dziecko może bawić się samodzielnie, a z niewielką pomocą rodziców czy opiekunów będzie w pełni rozwijać swój potencjał. Przejrzysta budowa pisma, graficzna formuła poleceń, ich jasny przekaz i symbole umieszczone na stronach podpowiedzą, jak pokierować zabawą, ale w istocie to wyobraźnia dziecka wyznacza jej zakres. Każdy z numerów to 24 strony z dużymi ilustracjami i prostymi zadaniami do rozwiązania, jak podążanie za linią, uzupełnianie obrazków, kolorowanie według kodu, łączenie kropek, rozpoznawanie kształtów, wyszukiwanie elementów, czy uzupełnianie i dopasowywanie obrazków naklejkami. Poszczególne strony to również pretekst do tworzenia samodzielnych historii.

 

– Mały czytelnik będzie miał też wiele okazji, by ćwiczyć motorykę ręki, spostrzegawczość i skupienie, poszczególne zadania to doskonały wstęp do nauki pisania i logicznego myślenia, a to wszystko podczas wspólnie spędzonych chwil pełnych radosnej zabawy. Czasopismo zostało wydane na grubym papierze, idealnym do rysowania kredkami, ołówkiem, czy flamastrem. – mówi redaktor naczelna Joanna Szabunio. – Na okładkach rodzice i opiekunowie znajdą informacje na temat ćwiczonych przez dziecko umiejętności. Pierwszy sukces malucha wykonującego samodzielnie ćwiczenie cieszy najbardziej. Wierzę, że z pomocą pisma „Fisher-Price” dzieci będą świętować ten sukces już wkrótce. Na każdego czeka też dyplom w środku pierwszego numeru – dodaje Joanna Szabunio.

 

Magazyn Fisher-Price to odpowiedź na niszę rynku prasowego, na którym brakuje wartościowych magazynów dla najmłodszych dzieci, gdzie nauka łączy się z zabawą. Miesięcznik dedykowany jest dla dzieci od drugiego roku życia. Do każdego numeru będą dołączane arkusze naklejek dopasowane do zadań. Cena pierwszego numeru wyniesie 8,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów na YouTube, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.

 

 

 

 

FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA

Tytuł: „Fisher-Price”

Częstotliwość: miesięcznik

Premiera: 7. czerwca 2019 r.

Grupa docelowa: dziewczynki, chłopcy 2-5 lat

Cena: 8,99 zł 

Redaktor naczelna: Joanna Szabunio

Liczba stron: 24+4

Licencjodawca: Mattel